vineri, 14 septembrie 2007

Uimitoarea mea aventură cu un avion de hârtie

Mi-am făcut un avion de hârtie şi am zburat spre nord. Când am ajuns la pol, nu m-am mai putut orienta şi am luat-o în direcţia greşită (vroiam să ajung în Alaska). Am ajuns la Vladivostok în curtea Matrioşkăi care avea un samovar mare şi fierbinte şi care era la a treia sticlă de vodkă. Mirosea tare a alcool Matrioşka, dar era fată bună la suflet (sufletul ală mare şi rusesc din spatele sânilor ei albi ca zăpada). M-a cules din zăpadă şi mi-a făcut o baie fierbinte. Apoi mi-a turnat un păhărel de vodkă şi ne-am pus pe vorbă. Nu pricepeam nimic pentru că vorbea ruseşte şi eu nu ştiu limba asta, dar îmi turna într-una pahare de vodkă şi până la urmă m-am îmbătat şi eu. Praştie m-am făcut.
A doua zi de dimineaţă ne-am bătut cu bulgări aşa de înviorare şi am băut un păhărel de vodkă. Apoi încălzit am plecat cu Yaltay (îmblânzitorul de cai siberian) înspre Mongolia. La graniţă Yaltay m-a pus în catapultă şi m-a aruncat în Mongolia cu catapulta, dar a greşit distanţa şi am ajuns în China. Acum stau aici într-un copac şi mănânc orez. Prietenul meu ursul Panda vine să mă viziteze peste o oră. O să îl servesc cu un ceai. Ceai negru chinezesc.

3 comentarii:

valeriu ianu spunea...

Povestile astea ale tale chiar sunt traznite. Dar ma relaxeaza sa le citesc

broxigard spunea...

Salut, uite imi place pagina ta.... Nu stiu daca ai fi de acord cu un schimb de linkuri....
Daca esti de acord, trimite-mi un mail sau lasa-mi un mesaj pe blog daca vrei....

Salutare !

Radubu spunea...

Sigur ca da. Fara nici o problema. Voi introduce linkul tau pe blog.