miercuri, 12 septembrie 2007

Un mic plonjon in realitate

Ma refer de fapt la realitatea asta virtuală, internetică a blogurilor. Am navigat şi eu şi am căutat bloguri cât mai interesante. Am constatat că dintr-o sumedenie de pagini abia ai ce alege. Lucrurile cu adevărat interesante sunt extrem de puţine. Ca şi oamenii deosebiţi, de altfel.
Totuşi am găsit un blog, http://despaoana.blogspot.com/ - al Oanei Despa. Probabil acum staţi să vă gândiţi cine e Oana Despa. A trebuit şi eu să sap un pic pe net până să aflu (mărturisesc că numele îmi spunea ceva).
Trebuie să o spun clar din capul locului - e un blog prost şi lălăit poetic. Dar lălăitul ei poetic, deşi dulce greţos, este în acelaşi timp interesant (nu aţi întâlnit niciodată o femeie naşpa, dar interesantă?).
Am postat câteva comentarii la articolele ei. Mi-a răspuns cu calm prima dată şi am tras concluzia pripită că Oana are răbdare. Mai târziu, enervată de bâzâitul criticii mele, mi-a interzis accesul în rubrica ei de comentarii după ce doi mitocani anonimi (probabil colegi, prieteni etc.) şi-au permis să mă jignească.
Carevasăzică Oana nu ţine la ironie. OK. Eu îmi voi face datoria şi o voi recomanda. Merită să citiţi, măcar şi pentru a vedea ce scursuri poetice nu se introduc într-un blog. Apoi e nevoie de chestii din astea - fără tâmpenii şi aberaţii preţioase oare ar fi distracţie pe planeta asta?

3 comentarii:

dragosh spunea...

Oana scrie frumos si tu ai un blog infect.

valeriu ianu spunea...

Ba nu e infect. Scrie tu mai bine, daca esti asa destept.

Dan CĂLIN spunea...

Asa este dragosh. Oana scrie foarte frumos pentru fetele de generala care asculta manele, se uita la telenovele si viseaza la cai verzi pe pereti. Problema voastra este ca, probabil, nu mai sunteti la varsta aceea. Insa unii care nu sunt in stare sa suporte realitatea si sa traiasca in lumea reala raman la varsta aceea toata viata. Mult succes in viata si aveti grija sa nu va treziti niciodata pentru ca va veti sinucide din dezamagirea de sine.